4 Ekim 2011 Salı

İki renkli bere

Yapılışı

5 no şişle 100 ilmek başlıyoruz.
istediğimiz genişlikte 2 ters 2 düz lastik yapıyoruz.
ben 13 sıra yaptım.
ters sırada yani dönüşte aralıklarla  27 ilmek artırıyoruz.
ben 4 ilmek artır,3 ilmek artır şeklinde yaptım
kenarlarda 1 er ilmek olacak.
şemayı komple örelim.2. tekrarda 13.sırada eksiltmeler başlıyor.
şemayı örerken haroşalı örneği eksilterek devam ediyoruz.
yani 12 ters olan 13. sıra 10 ters 8 ters diye azalacak.
ben hem ön yüzden hem arka yüzden kestim.şema bittiğinde haroşalı kısımda bitmiş oluyor.
devamında örnek koymuyoruz.
2 sıra ters 2 sıra düz örüyoruz.
ama kesmelerin olduğu yerleri düz kesiyoruz.
burdaki kesmeleri düzden yapıyoruz.terste geldiği gibi örüyoruz.
kalan 8 ilmeği kesip dikiyoruz

2 yorum:

  1. Hallo,
    sehr schönes Muster,
    Grüße Crissi

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bu bere de ellerine sağlık, maşaallah ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil