24 Ekim 2013 Perşembe

YILBAŞI HEDİYE ÇEKİLİŞİ:)))

Yılbaşına sayılı günler kaldı.Yine geçen sene olduğu gibi bir çekiliş düzenliyorum.Çekilişe isteyen herkes katılabilir.Hediyeler yine öncelikle kendi üretimim olacak.Türkiye içi her yere kargosuda bana aittir.Yurt dışındakiler içinse  kargo ödemeli olacaktır.Umarım bol katılımlı bir çekiliş olur.Katılmak isteyenler ad soyad,katıldığı şehir ve mail adreslerini bu postun altındaki mesaj bölümüne yazabilirler.Ad soyad,katıldığı şehir ve mail adresini yazmayanlar çekilişe dahil edilmeyeceklerdir.İmkanı olanlar çekilişimi isterlerse face yada bloğlarında duyurabilirler.Böylece çekilişim daha şenlikli olur.HERKESE BOL ŞANSLAR!....
SON KATILIM 20 ARALIK 2013 TÜR,

82 yorum:

  1. mehtap öner
    osmaniye
    edep_27@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. kezban narman
    Kocaeli
    happiness4ever@windowslive.com

    YanıtlaSil
  3. yine ellerinden kimbilir ne güzellikler dökülecek şenaycığım hayırlı uğurlu olsun herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  4. Berna ergunay
    Diyarbakır\kulp
    bernaergunay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. canım bol katılımlı olsun ne güzel:)

    YanıtlaSil
  6. varım tabiki :)
    Gülay Cansever
    Kocaeli
    gulayakbal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Süprizlere bayılırım:)
    Emine Kılıç
    Mersin
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. bol sans. En cok da bana!.
    Dilara Kontis
    Yunanistan
    dilarakontis@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. beNde varıııım :)
    sibel baykara - bursa iznik
    sbahcem@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. bende varım şenay abla bol katılımlı olur inş didem esin gezer didemesin@gmail.com ankara yenimahalle

    YanıtlaSil
  11. bol katılmlı olacağı kesin:) sema uzun.bartın.isimsiz_59@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. bende varım aşkitommmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  13. katılmayı çok isterim arzu şener ankara haymana arzunun oyaları@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Şenaycım ellerin dert görmesin canım,ne güzel hediyeler hazırlarsın sen,ellerinden çıkan herşey çok güzel oluyor
    ben de ilk defa şansımı deneneyeceğim :) belki bana çıkar :)
    Natalia Ölmez
    Istanbul

    YanıtlaSil
  15. mail adresimi unuttum natalia_olmez@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. nilgün gök
    nilguncinel@hotmail.com
    ankara

    hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  17. öznur zorba
    oznur_zorba@hotmail.com
    ankara
    www.oznurunhobileri.blogspot.com da duyurdum.

    çekiliş bana çıkmazsa bilin ki şike var :))) bana çıkarsa süper olur hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  18. çok güzel sürprizler hazırlayacağınızdan eminim :)
    özlem tekin
    oz.tekin@hotmail.com
    istanbul

    YanıtlaSil
  19. bol katılımlı şenlikli bir çekiliş olacak ne güzel. Şimdiden sana kolay gelsin kazanana da hayırlı olsun Şenay abla. Face'den de paylaşıyorum :)
    Arzu Dönmez İstanbul

    YanıtlaSil
  20. solmaz zereykaya
    zereykaya@gmail.com ankara

    YanıtlaSil
  21. merhaba,
    perihan ince- istanbul
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. bol şans
    eyupyigitkartal@gmail.com
    Eyüp Yiğit kartal
    İstanbul

    YanıtlaSil
  23. ben de varımm
    pelinyetimler
    agustospelin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. yelda bakırtaş
    yebakirtas@yahoo.com
    samsun

    bol katılımlı ve şenlikli olur umarım

    YanıtlaSil
  25. selma bedir erzurum medise71@mynet.com

    kızlarımın şansına katılıyorum...

    YanıtlaSil
  26. bende katılmayı çok isterim :) bloğumdan ve face ten paylaşıyorum hemen hayırlı uğurlu olsun bol katılımlar :) sevgiyle kalın...
    Evrim Badat
    evrim_badat@hotmail.com
    Ankara

    YanıtlaSil
  27. merhaba bende katılıp şansımı denemek isterim
    facebook sayfamda arkadaşlarımla paylaştım
    pelin demiral
    ppelin.77@hotmail.com
    istanbul

    YanıtlaSil
  28. sultan beyhan -bursa ...
    sultan-beyhan16@hotmail.com
    bol şanslar facebookta paylaştım

    YanıtlaSil
  29. arzu şahin - istanbul
    ilker_arzu29@hotmail.com

    bol şanslarrrr

    YanıtlaSil
  30. bnde varım canan bayar ankara :) yagmur812@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Canım bende katılmak isterdim senin ellerinden ürettiğn herşeyin hayranı olarak yanlız mail adresimin burada yazılmasına karşıyım zira kötüye kullanım reklam vs üzülerek katılamıyorum,katılan arkadaşlara bol şanslar dilerim....

    Ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Şükran Gül - Alanya
    sukran444@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. serap erkal ankara
    haydar_erkal@hotmail.com
    bende katılmak istedim çekilişinize:)

    YanıtlaSil
  34. Asiye Demiral
    asiyeuzundemiral@hotmail.com
    İstanbul
    bende katılmak isterim tabiki saygılarımla.

    YanıtlaSil
  35. bende katılıyorum umarım şansım döner
    hanife yılmaz, istanbul, cicekuslu@gmail.com
    http://ciceginsayfasi.blogspot.com/2013/10/orgukolikten-cekilis-var.html buda blogumda yayınladığım

    YanıtlaSil
  36. kerime günaydın
    tatlibelaela5238gmail.com
    şimdi blogda duyuracak fırsatım yok ablacım en kısa zamanda duyurcam ,sevgilerr

    YanıtlaSil
  37. Ya ben her şeyden çok geri kaldım :) hemen geldim çekilişe :)
    Hikmet Erdoğan
    Yozgat
    hikmett87@gmail.com herkse bol şans :)

    YanıtlaSil
  38. irem çelikkanat
    kayseri
    yalanhayat_0623@hotmail.com
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  39. blogunuzu sinem soydaş olarak izlemekteyim
    sinem soydaş
    drsnm1307@gmail.com
    istanbul

    YanıtlaSil
  40. aslı üstün
    istanbul
    yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. bloğunuzdanda facebook tanda sizi uzun zamandır takip etmekteyim zaten tabiykide katılırım:))
    pınar çetin
    kocaeli
    pinarcetin-61@hotmail.com
    herkese bol şanslarrrr

    YanıtlaSil
  42. Bol katılımlı güzel bir çekiliş olsun şenaycığım,herkese bol şanslar.Senin elinden herşey çok güzel kazanan çok şanslı :)
    Hamarat Ablam İZMİR

    YanıtlaSil
  43. Azize Gözüaçık
    Ankara
    azizem61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. nerimanincekara28 Ekim 2013 20:06

    neriman incekara
    ANKARA
    nerimanincekara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. SEMİHA ARAR
    KONYA
    semihaarar55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. MERAL METİN
    ERZURUM
    meralmetin2542@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. REYHAN KULAKSIZ
    KONYA
    sampiyon_fb25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Nurhayat Akbaş
    Balıkesir
    nur_10100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Emine İçlikan
    İstanbul
    iclikan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. hanifeatyildiz@hotmail.com mail

    YanıtlaSil
  51. Özlem Acet
    ozlemesra66@hotmail.com
    Kayseri

    YanıtlaSil
  52. Merhabalar Şenay ablacım hayırlı uğurlu olsun çekilişin, bu tür çekilişlerde şansım hiç yoktur ama bende bir kere daha şansımı denemek istedim :) gerçi ben senin o güzel ellerinden harika bir hediye aldım :) seni tanımak zaten başlı başına bir hediye benim için sefiyom seni :) benimde mail adresim bu canım

    suzan_blog@hotmail.com adresimi biliyorsun zaten :)

    YanıtlaSil
  53. funda songur
    izmir-foça
    modacomet@hotmail.com
    herkeze bol şanslar bol katılımlı bir çekiliş olsun Şenaycım.

    YanıtlaSil
  54. Dilek Afiyon Avcı
    Antalya
    dilekafiyonavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Emel Gökoğlan Avcı
    Konya
    emelgokoglan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. asiye atan bursa herkese bol şanslar ;)
    asiyeatn@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. hayirli olşun canim goksen gön goksen_6736@hotmail.com sivaş

    YanıtlaSil
  58. bendee varım Şenaay

    Aslı (adresimi biliyosun zaten )

    gumus_beyaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. herkese bol şans ,Türkan Özdemir Konya-Beyşehir
    turkanozdem@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. herkese bol şans
    BİLGE ÖZEL
    İZMİR/ALİAĞA
    badelibilge@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. BOL ŞANS çiğdem güncan - edirne
    cigdem.guncan@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. filiz özkan manisa
    arwenfiliz@hotmail.com
    bol şans :D

    YanıtlaSil
  63. Şenay canım süperdir senin hediyelerin şansımı deneyim bende.
    ayyuzlum-26@hotmail.com
    Resude Yücesoy Foca-İZMİR

    YanıtlaSil
  64. FATMA AKSU
    HATAY
    fatma_aksu_1984@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. http://esraninminikelleri.blogspot.com/2013/11/orgukolikten-ylbas-cekilisi.html

    esra ataç güner

    esrarasim.guner@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. emeginize saglık elişlerinizi hayranlıkla izliyorum
    seval zengin İZMİRDEN katılıyorum
    svl.zengin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Canım benim çekilişi blogda duyurdum hadi hayırlısı sevgiler..

    http://www.marifetane.com/2013/11/orgukolikten-yeni-cekilis.html

    marifetane@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Ellerinize sağlık bloğunuzu çok beğendim. Katılan tüm arkadaşlara bol şans diliyorum.
    Elif ISLIOĞLU
    elifislioglu@hotmail.com
    Çankaya/ Ankara

    YanıtlaSil
  69. elif özkan
    muğla

    guldeste-gul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. ablam hayırlısı olsun çekilişinin bende katılmış olayım pek şansım yoktur ama belki çıkar bakalım nasip
    aynur çelik
    memet_celik7575@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. bereyi çok güzel örmüşsünüz,renklerde çok uyumlu. selda belilaki sldhnm@windowslive.com İZMİR

    YanıtlaSil
  72. sevda topcu
    İstanbul
    LadyJane_november@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. emine karagöz
    izmir
    emaynem_35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Yeliz Kocaağa
    Zonguldak Çaycuma
    yeliz.kocaaga@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. umarım benide eklersin çekilişine
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. aylin akar
    manisa merkez
    aylin.akar@windowslive.com

    YanıtlaSil
  77. gulcan mıcan adana imamoğlu g-l-0101@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. merhabalar bende varım face de duyurdum çekilişi de
    selma bülbül
    k.maraş merkez
    as_2003_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. sümeyye saraç
    kırşehir
    eymenin.annesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. ZEYNEP KESİKBAŞ
    ANKARA
    zkesikbas@hotmail.com

    YanıtlaSil